آمریکا از توانمندی‌ بسیج اطلاع دارد
 
پلاک92
 

این که آمریکا و دشمنان استکباری انقلاب اسلامی در برابر جمهوری اسلامی در کنار حجم انبوهی از مشکلات داخلی از گزینه نظامی سخن می‌گویند، یک بلوف و گزافه‌گویی بیش نیست زیرا آنها با وجود بسیج و درخششی که این نیروی مردمی معتقد و پای کار انقلاب داشته‌اند دیگر حتی نمی‌توانند خیال تعدی به جمهوری اسلامی را در سر بپرورانند. آنها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی بویژه بسیج ده‌ها میلیونی ایران مطلع هستند.

خدمات بسیجیان به انقلاب اسلامی، شهید تهرانی‌مقدم را نمونه بارز یک بسیجی و پاسداری که همواره پا در رکاب انقلاب و عامل قدرت جمهوری اسلامی بوده، دانست و ادامه داد: اقدامات این شهید بزرگوار و همراهانش که همواره با روحیه بسیجی و ایثار همراه بود، موجب شد ابرقدرت‌های دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کوچک‌ترین اشتباه نظامی در مورد ایران موجب می‌شود که آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود مشاهده کنند و بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

جعفری در پایان گفت: بسیج علاوه بر این‌ها در ابعاد دیگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توانسته ستون‌های مستحکم دیگری را زیر خیمه انقلاب بنا کند و نتیجه این اقدامات، امنیت امروز ایران در منطقه ناآرام غرب آسیاست و همه ما مرهون بسیجیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به پلاک 92 خوش آمدید. سلام اینجا سیاسی نیست، حذبی نیست، از چپ و راست نیست،جایی برای وقت تلف کردن نیست، یک وبلاگ ساده نیست، اینجا تفرقه نیست و............. نیست. ***** اینجا پلاک92 است***** خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک92 و آدرس pelak92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 5197
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1